Facebook oglasavanje-targetovanje interesovanja ciljne grupe

Facebook oglasavanje da bi bilo efikasno, zahteva i poznavanje interesovanja Vaše ciljne grupe. Interesovanja ciljne grupe su najčešće prikazana stranicama koje su lajkovali. Na osnovu sadržaja stranica koje su Vaši fanovi lajkovali možete zaključiti kakav sadržaj vole, koja su najčešće postavljena pitanja i najzanimljivije teme. (више…)

Continue ReadingFacebook oglasavanje-targetovanje interesovanja ciljne grupe

Gradjenje linkova/anchor tekst

  • Post category:SEO

U ovom tekstu razmatramo gradjenje linkova na Vašem sajtu i koji uticaj oni imaju za optimizaciju sajta. Kao što smo pojasnili u prethodnim tekstovima, u zavisnosti od toga sa kojim sajtovima se povezujete i koji sajtovi vode ka Vama, to će i rangiranje biti bolje. Očekujemo da će faktor povezivanja sa drugim sajtovima biti jedan od vodećih u procesu optimizacije sajta, budući da i društvene mreže idu u pravcu veće relevantnosti i autoritativnosti sadržaja. (више…)

Continue ReadingGradjenje linkova/anchor tekst

Explore feed Srbija – kako da povećam organic reach

U oktobru 2017. godine, Facebook je odlučio da testira novu opciju pod nazivom explore feed. Facebook ovu opciju još uvek istražuje, tako da se ne zna da li će ona zapravo zaživeti. Pretpostavljeno vreme trajanja ovog eksperimenta je od 3 do 6 meseci. Eksperimentom su obuhvaćene samo neke od zemalja i to: Bolivija, Gvatemala, Kambodža, Šri Lanka, Slovačka i Srbija. (више…)

Continue ReadingExplore feed Srbija – kako da povećam organic reach

Rangiranje veb stranica (Page Rank) i Google algoritam

  • Post category:SEO

Google koristi nekoliko algoritama za rangiranje veb stranica. Najstariji i najpoznatiji od svih njih je Page Rank. Page Rank dodeljuje vrednosti od 1 do 10 koje pokazuju relativnu važnost stranice. Na primer, stranica koja je ocenjena sa 7 na skali Page Rank (izražena kao PR7) smatra se važnom stranicom. Svaka veb stranica ocenjena PR8 ili više smatra se veoma važnom stranicom.

(више…)

Continue ReadingRangiranje veb stranica (Page Rank) i Google algoritam