Društvene mreže u 2018. godini – Šta nas sve čeka?
Već krajem 2017. godine moglo je da se nasluti u kom pravcu se kreću promene na društvenim mrežama. (више…)
Već krajem 2017. godine moglo je da se nasluti u kom pravcu se kreću promene na društvenim mrežama. (више…)
Instagram je najpopularnija društvena mreža. Dokaz za ovu izjavu je 500 miliona aktivnih korisnika na dnevnom nivou. (више…)
Instagram je postao vodeća platforma za promociju postova i razvijanje biznisa. Marketinški stručnjaci upozoravaju da će Instagram u potpunosti zameniti Facebook. (више…)
Optimizacija slika za sajt ukratko znači prilagođavanje veličine slike Google-ovim pravilima učitavanja sajta. Međutim, da bi slika održala svoj kvalitet i ostala jednako validna kako za Google tako i za korisnika, potrebno je formatiranje. (више…)
Inspiraciju za Facebook reviews smo dobili radeći sa klijentima kojima je bila potrebna dodatna pomoć oko uređivanja Facebook stranice. (више…)
Cetbot (Chatbot) je softverska aplikacija napravljena sa ciljem simulacije komunikacije sa korisnikom. (више…)
Instagram biznis profil kako mu i samo ime kaže vezan je za poslovne aktivnosti, a osmišljen je sa ciljem razdvajanja privatnog od poslovnog profila. (више…)
Instagram, kao jedna od najčešće korišćenih društvenih mreža današnjice koja danas broji preko 800 miliona aktivnih korisnika, pokrenuta je 6. oktobra 2010. godine. (више…)
11.01.2018.godine Facebook je objavio da će uneti značajne promene u rangiranje postova u News Feed-u korisnika čime je organski reach dodatno oslabljen. (више…)
Sponzorisani post je vid Facebook oglašavanja, koji ima za cilj da targetiranu ciljnu grupu pozove na učestvovanje i probudi interesovanje za određenu stranicu. (више…)