Većina ljudi misli da je oglašavanje na društvenim mrežama samo klikneš boost dugme, odrediš budžet, podesiš ciljnu grupu i to je to, eto rezultata. Ali nije to baš tako.
Postoji više različitih vrsta kampanja i strategija koje se mogu koristiti u zavisnosti od cilja.
Kampanje se “puštaju” preko Ads Manager-a što omogućava potpunu kontrolu nad kampanjama.
Hajde da ne ulazimo previše u tehničke detalje i ne objašnjavamo kako radi, nego kako može vama biti od koristi.
“Znate nije bilo prodaje, ali reach je bio ogroman!”, klasična rečenica koju ćete čuti od marketing agencije kada kampanja ne ide po planu.
Od nas to nećete čuti, znamo da je prodaja cilj i kampanje ćemo podesiti i optimizovati da donose rezultate.
Nakon što nas kontaktirate, poslaćemo vam upitnik kako bismo saznali što više o ciljevima koje želite da ostvarite.
Napravićemo ponudu prilagođenu vašim potrebama, finalizirati dogovor i krenuti na posao.
Znamo da zvuči komplikovano, ono što ćemo zapravo uraditi je analiza vašeg biznisa, konkurencije i ciljne grupe.
Smislićemo arhitekturu kako da kroz različite vrste kampanja zainteresujemo potencijalnog kupca, ako ispadne iz prodajnog levka ponovo ga uhvatiti putem retargeting kampanja sa ultimativnim ciljem da dođe do konverzije, odnosno prodaje.
U slučaju kada nema online prodaje proizvoda ili usluga, cilj će biti da vas kontaktiraju na mejl ili telefon.
Te će arhitektura kampanja biti osmišljena na taj način.
Oglašavanje radimo na Instagram-u, Facebook-u i Linkedin-u.
Posle popunjenog upitnika imaćemo sve informacije za predlog platforme za oglašavanje koja će za Vaše poslovanje imati najboljeg efekta.
Bićemo otvoreni i iskreni pa cenu nećemo kriti. Cena naše usluge se kreće od 27.000 dinara.