Facebook pixel – efektivnije kreiranje kampanje

Nije tajna da posao napreduje tek kada je marketinška aktivnosti usklađena sa potrebama ciljne grupe i ciljevima kompanije. Naravno, marketing zavisi od vremena, ali i tipa kompanije. Nekada će biti potrebno da se služimo standardnim izvorima komunikacije, nekada ćemo morati da se približimo potencijalnim kupcima putem društvenih mreža. Iako je preporuka kao oblik reklame bila i ostala najveći i najefektniji marketing, nije na odmet da pogledamo na koji način se sve dolazi do potencijalnih kupaca. (више…)

Continue Reading Facebook pixel – efektivnije kreiranje kampanje

8 Uspešnih marketing strategija

Nije nepoznato da psihologija igra veliku ulogu u marketingu i kreiranju veze između klijenta i proizvoda. Naravno, klijentu je u cilju da dobije što kvalitetniji proizvod i uslugu, dok je firmi koja proizvod prodaje cilj sama prodaja. Iako se pretpostavlja da se marketing odnosi na cenu, formiranje cene, stvar je upravo suprotna. (више…)

Continue Reading 8 Uspešnih marketing strategija

Instazood – kako da povećam broj folovera na svom Instagram nalogu?

Kreirali ste novi instagram nalog i šta sada? Utrošili ste mnogo vremena na fotografiju i filtere, ali to i dalje nije dovoljno da ljudi krenu da prate Vaš nalog. U čemu je problem? Ako želite da razvijete svoj posao, potrebna Vam je pomoć sa strane. Tu pomoć možete dobiti od programa koji se zove Instazood. (више…)

Continue Reading Instazood – kako da povećam broj folovera na svom Instagram nalogu?