Šta je veličina profilne slike za Facebook? Koliko je široka slika prikaza Vašeg brenda? Koja je maksimalna veličina videa koji želite da okačite? Ovde su sve cifre koje tražite!
Facebook biznis stranica
Postarajte se da navedete sve podatke i da uredite slike za Vašu Facebook biznis stranicu. Facebook stranica koja izgleda kao da je u izradi će loše delovati po vaš brend. Najbitnije je ispravno odrediti veličinu Facebook naslovne fotografije.
Profilna slika: 180×180 piksela. Najbolje rezultate daju slike u obliku kvadrata (360×360, 720×720 ili 960×960);
Veličina Facebook naslovne fotografije: 828×315 px (851×315 px za lične profile);
Veličina slike koja će se pojaviti kada šerujete link u News Feed-u: 1200×900 px;
Razmera slike koja će se pojaviti kada šerujete link u News Feed-u: 4:3;
Prikaz News Feed-a na desktopu: do 470×470 px;
Prikaz News Feed-a na mobilnom: do 626×840 px;
Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 254×133 px;
Tekst: Desktop News Feed pokazuje 500, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.
Veličina videa na Facebook-u
Slika ikonice: 1200×675 px;
Razmera: 16:9 ili 1:1;
Video: h.264, kvadratasti pikseli, fiksni broj frejmova po sekundi (maksimalno 30), progressive scan;
Format: .mp4;
Audio: stereo aac, po mogućstvu više od 128kbps;
Veličina video fajla: do 4gb;
Veličina slike u desnoj koloni: 254×133 px;
Tekst: Desktop News Feed pokazuje 500, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.
Facebook karusel – prikazivanje više slika u jednoj reklami
Veličina slike: 600×600 px;
Razmera: 1:1;
Prikaz News Feed-a na desktopu: 300×300 px;
Prikaz News Feed-a na mobilnom: 460×460 px;
Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 125×125 px;
Tekst: Desktop News Feed pokazuje 500, mobilni 120, a desna kolona 90 karaktera.
Slika 1. Facebook karusel
Facebook aplikacija
Veličina slike: 1200×628 px;
Razmera: 1.9:1;
Prikaz News feeda na desktopu: 470×246 px;
Prikaz News feeda na mobilnom: 560×293 px;
Veličina slike u desnoj koloni News feeda: 254×133 px;
Tekst: Desktop News feed pokazuje 90, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.
Slika 2. Facebook aplikacija
Klikovi ka veb stranicama
Veličina slike: 1200×628 px;
Razmera: 1.9:1;
Prikaz News Feed-a na desktopu: 470×246 px;
Prikaz News Feed-a na mobilnom: 560×292 px;
Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 254×133 px;
Tekst: Desktop News Feed pokazuje 500, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.
Slika 3. Klikovi ka veb stranicama
Veličina naslovne slike Facebook grupe
Veličina slike Fejsbuk grupe je 820×462 px. Vidljivi deo desktopa je 820×250 px (na mobilnom se vidi u potpunosti);
Prikaz News feeda na desktopu: 820×250 px (odsečeni su vrh i dno).
Veličina slike za Facebook event
Veličina slike za Facebook event se razlikuje na različitim lokacijama. Ispravna i preporučena veličina naslovne strane Facebook eventa je 1920×1080 px, a razmera 16:9. Šire slike će imati odsečene bočne ivice, a više slike odsečen vrh i dno.
Prikaz News Feed-a na desktopu: 470×174 px;
Prikaz News Feed-a na mobilnom: 560×208 px;
Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 254×133 px;
Tekst: Desktop News feed pokazuje 500, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.
Facebook ponude
Veličina slike: 1200×628 px;
Razmera: 1.9:1;
Prikaz News Feed-a na desktopu: 470×246 px;
Prikaz News Feed-a na mobilnom: 560×292 px;
Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 254×133 px;
Tekst: Desktop i mobilni News Feed pokazuju 90 karaktera.
Slika 4. Facebook ponuda
Lajkovi na Facebook stranici
Veličina slike: 1200×444 px;
Razmera: 1.9:1;
Prikaz News Feed-a na desktopu: 470×174 px;
Prikaz News Feed-a na mobilnom: 560×208 px;
Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 254×94 px;
Tekst: Desktop News Feed pokazuje 500, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.
Facebook tekst
Maksimalan broj karaktera: 500;
Dužina kojoj treba težiti: do 150 karaktera.
Prateći ova jednostavna uputstva sada ste u prilici da uspešnije kreirate reklamu. Kao što znamo slika govori više od hiljadu reči, pa je izuzetno važno da slika bude kvalitetna, vidljiva, jednostavna i sa porukom. Tako ćete lako doći do ciljne grupe, bez da potrošite mnogo novca. O interesovanjima svoje ciljne grupe možete više pročitati u našem tekstu: Facebook oglasavanje-targetovanje interesovanja ciljne grupe.
Ključ je u detaljima, boji, veličini slova, veličini slike, njenom položaju i drugim elementima. Mi smo Vam za sada predstavili jedan od njih, a u narednim tekstovima ćemo obuhvatiti ostale elemente.