Veličina slike za kreiranje reklame (Facebook)

  • Početna
    /
  • Veličina slike za kreiranje reklame (Facebook)
velicina-slike-za-kreiranje-reklame-facebook

Šta je veličina profilne slike za Facebook? Koliko je široka slika prikaza Vašeg brenda? Koja je maksimalna veličina videa koji želite da okačite? Ovde su sve cifre koje tražite!

Facebook biznis stranica

Postarajte se da navedete sve podatke i da uredite slike za Vašu Facebook biznis stranicu. Facebook stranica koja izgleda kao da je u izradi će loše delovati po vaš brend. Najbitnije je ispravno odrediti veličinu Facebook naslovne fotografije.

Profilna slika: 180×180 piksela. Najbolje rezultate daju slike u obliku kvadrata (360×360, 720×720 ili 960×960);

Veličina Facebook naslovne fotografije: 828×315 px (851×315 px za lične profile);

Veličina slike koja će se pojaviti kada šerujete link u News Feed-u: 1200×900 px;

Razmera slike koja će se pojaviti kada šerujete link u News Feed-u: 4:3;

Prikaz News Feed-a na desktopu: do 470×470 px;

Prikaz News Feed-a na mobilnom: do 626×840 px;

Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 254×133 px;

Tekst: Desktop News Feed pokazuje 500, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.

Veličina videa na Facebook-u

Slika ikonice: 1200×675 px;

Razmera: 16:9 ili 1:1;

Video: h.264, kvadratasti pikseli, fiksni broj frejmova po sekundi (maksimalno 30), progressive scan;

Format: .mp4;

Audio: stereo aac, po mogućstvu više od 128kbps;

Veličina video fajla: do 4gb;

Veličina slike u desnoj koloni: 254×133 px;

Tekst: Desktop News Feed pokazuje 500, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.

Facebook karusel – prikazivanje više slika u jednoj reklami

Veličina slike: 600×600 px;

Razmera: 1:1;

Prikaz News Feed-a na desktopu: 300×300 px;

Prikaz News Feed-a na mobilnom: 460×460 px;

Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 125×125 px;

Tekst: Desktop News Feed pokazuje 500, mobilni 120, a desna kolona 90 karaktera.

facebook-karusel

Slika 1. Facebook karusel

Facebook aplikacija

Veličina slike: 1200×628 px;

Razmera: 1.9:1;

Prikaz News feeda na desktopu: 470×246 px;

Prikaz News feeda na mobilnom: 560×293 px;

Veličina slike u desnoj koloni News feeda: 254×133 px;

Tekst: Desktop News feed pokazuje 90, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.

facebook-aplikacija

Slika 2. Facebook aplikacija

Klikovi ka veb stranicama

Veličina slike: 1200×628 px;

Razmera: 1.9:1;

Prikaz News Feed-a na desktopu: 470×246 px;

Prikaz News Feed-a na mobilnom: 560×292 px;

Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 254×133 px;

Tekst: Desktop News Feed pokazuje 500, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.

klikovi-ka-veb-stranicama

Slika 3. Klikovi ka veb stranicama

Veličina naslovne slike Facebook grupe

Veličina slike Fejsbuk grupe je 820×462 px. Vidljivi deo desktopa je 820×250 px (na mobilnom se vidi u potpunosti);

Prikaz News feeda na desktopu: 820×250 px (odsečeni su vrh i dno).

Veličina slike za Facebook event

Veličina slike za Facebook event se razlikuje na različitim lokacijama. Ispravna i preporučena veličina naslovne strane Facebook eventa je 1920×1080 px, a razmera 16:9. Šire slike će imati odsečene bočne ivice, a više slike odsečen vrh i dno.

Prikaz News Feed-a na desktopu: 470×174 px;

Prikaz News Feed-a na mobilnom: 560×208 px;

Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 254×133 px;

Tekst: Desktop News feed pokazuje 500, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.

Facebook ponude

Veličina slike: 1200×628 px;

Razmera: 1.9:1;

Prikaz News Feed-a na desktopu: 470×246 px;

Prikaz News Feed-a na mobilnom: 560×292 px;

Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 254×133 px;

Tekst: Desktop i mobilni News Feed pokazuju 90 karaktera.

facebook-ponuda

Slika 4. Facebook ponuda

Lajkovi na Facebook stranici

Veličina slike: 1200×444 px;

Razmera: 1.9:1;

Prikaz News Feed-a na desktopu: 470×174 px;

Prikaz News Feed-a na mobilnom: 560×208 px;

Veličina slike u desnoj koloni News Feed-a: 254×94 px;

Tekst: Desktop News Feed pokazuje 500, mobilni 110, a desna kolona 90 karaktera.

Facebook tekst

Maksimalan broj karaktera: 500;

Dužina kojoj treba težiti: do 150 karaktera.

Prateći ova jednostavna uputstva sada ste u prilici da uspešnije kreirate reklamu. Kao što znamo slika govori više od hiljadu reči, pa je izuzetno važno da slika bude kvalitetna, vidljiva, jednostavna i sa porukom. Tako ćete lako doći do ciljne grupe, bez da potrošite mnogo novca. O interesovanjima svoje ciljne grupe možete više pročitati u našem tekstu: Facebook oglasavanje-targetovanje interesovanja ciljne grupe.

Ključ je u detaljima, boji, veličini slova, veličini slike, njenom položaju i drugim elementima. Mi smo Vam za sada predstavili jedan od njih, a u narednim tekstovima ćemo obuhvatiti ostale elemente.

Podelite ovaj članak

Pročitajte ostale članke

Internet marketing

Google oglašavanje za neupućene

U današnje vreme, kada se sve pretražuje na internetu, oglašavanje postaje sve značajnije. Google oglašavanje je jedan od najefikasnijih načina da se dođe do potencijalnih

Pročitaj još

Kontaktirajte nas

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.