Usluge

PPC - Pay Per Click

Oblik
PPC

Okej, hajde da vidimo da li su Google Ads oglasi za vas

Imate web sajt? – Imate.

Želite više prodaje i upita? – Želite.

Čestitamo, vi ste kandidat za oglašavanje na Google-u.

Sad, stvarno…

Za sve koji imaju web sajt, prezentacioni ili internet prodavnicu i žele da povećaju prodaju ili broj upita telefonom ili mejlom treba da razmisle o Google Ads oglasima. 

Kako to tačno funkcioniše?

Ukucate neki pojam u pretragu na Google-u i kliknete enter. Pretraživač vam izbaci rezultate pretrage.

Postoje organski rezultati i postoje oni plaćeni rezultati pretrage – ti plaćeni su ovo o čemu pričamo.

Ukoliko obratite pažnju, pored prva 2-3 rezultata pisaće sitnim slovima “sponzorisano”. To su Google search Ads oglasi.

Pay-per-click, šta tačno po kliku?

To znači da Google naplaćuje po kliku, kada korisnik klikne na vašu reklamu, Google će tek tada da vam naplati.

Kolika će biti cena po kliku zavisi od mnogo faktora, neki od najvažnijih faktora su lokacija i konkurencija.

Od čega krećemo?

Prvo od čega polazimo je određivanje toga šta vi želite da postignete uz pomoć ppc-ja.

Kakav rezultat očekujete? Postavljanjem konkretnih i merljivih ciljeva kampanje, možemo da pratimo konverzije.

U zavisnosti od biznisa konverzija može biti – poziv na telefon upit mejlom ili ako je u pitanju internet prodavnica onda će konverzija naravno biti kupovina.

Dobro, šta dalje?

Ono što sledeće uradimo je možda i najvažniji korak, a njemu pristupamo veoma metodično i pažljivo.

To je istraživanje konkurencije, konkurentskih oglasa, istraživanje ključnih reči, pisanje oglasa i dizajn display banera kako bi ostvarili veći broj konverzija nego konkurencija.

Koliko budžet je dovoljan za početak?

Optimalan budžet zavisi od brojnih faktora, ako su target lokacije van regiona cena po kliku će biti skuplja.

Takođe, ako je konkurencija veća, cena po kliku će biti skuplja. Što je veći budžet, više će biti klikova, odnosno više konverzija.

Našim klijentima preporučujemo da krenu sa manjim budžetom, pa postepeno da povećavaju kad ROI (return on investment) i ROAS (return on ad spent) budu na ciljanom nivou.

Šta možete da očekujete?

Možete da očekujete da nam nakon prvih par meseci kažete: “Evo vam neograničen budžet. Zadovoljan sam sa povratom novca.”

Ili ćete reći: “Ajde malo smanji, izginusmo, ne možemo da postignemo!”. Da to se redovno dešava!

A hoću li u sklopu usluge dobiti i one reklame koje me prate?

Apsolutno! Kada neko uđe na vaš sajt i ne konvertuje, nego odmah izađe. Hvatamo ga putem remarketing kampanja. To su one vizualne reklame (baneri) koji Vas svuda prate i prikazuju se na raznim portalima koje posećujete.

Dobro, koliko sve košta?

Bićemo transparentni i otvoreni prema Vama, cena naše usluge je od 44.000 dinara + mesečni budžet za oglašavanje koji plaćate Google-u.

Kako mogu da sarađujem sa vama?

Nakon što nas kontaktirate, poslaćemo vam upitnik kako bismo saznali što više o vašem biznisu i ciljevima koje želite da ostvarite. Zatim ide slanje ponude, ukoliko je potrebno napravićemo dodatni informativni sastanak, a potom i finalni sastanak kako bi zaključili dogovor. Kad sve postavimo, tokom meseca radimo optimizaciju kampanja, te na kraju meseca šaljemo mesečni izveštaj.

PPC collaborators

Kontaktirajte nas

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.